23.11.13

MYRIAM MAXO ouvre un E-shop

Credits : Stevan Lebras

Hey,
Bonne nouvelle : Myriam Maxo vient d'annoncer le lancement de son E-shop pour début décembre!! Je sais déja que je vais y faire forcément un tour pour mes courses de noël!!
Myriam Maxo, vous vous souvenez, c'est cette jeune architecte d'intérieur dont je vous parlais déja ici . Le E-shop proposera des collections renouvelés tous les 2 mois avec des poufs, des doudous et coussins en wax. J'ai hâte!!

Good News : Myriam Maxo is launching her e-shop for the beginning of December. I know already that i will do some of my Christmas shopping in her E-shop.
Do you remember Myriam Maxo? this young interior designer I talked about here. The E-shop will provide each Two months news collections with wax teddy bears pillows and pouffes. Can't wait!!



Credits : Stevan Lebras

Credits : Stevan Lebras

http://www.myriammaxo.com/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...